ליברמן בגל גזירות נוסף נגד החרדים: "אין סליחה לזעקת הילדים והמשפחות"

    אבי רבינא 4 Comment on ליברמן בגל גזירות נוסף נגד החרדים: "אין סליחה לזעקת הילדים והמשפחות"

    על רקע מעמדו המידרדר בזירה הפוליטית בשל המחאות הציבוריות הגדולות נגדו, שר האוצר ליברמן מטיל גזירות חדשות נגד הציבור החרדי שיכללו: הפסקת סבסוד למעונות, הורדת שעות הלימוד לאברכים בחצי וביטול הנחות בארנונה. ח"כ גפני: "כבר היה בהיסטוריה של העם היהודי מי שאמר: "ודתיהם שונות מכל עם ואת דתי המלך אינם עושים"

    צילום: פלאש 90
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע המחאה הציבורית האדירה נגד שר האוצר, גל הגזירות של ממשלת השמד נמשך: שר האוצר אביגדור ליברמן מכין תוכנית מקיפה לפגיעה בציבור לומדי התורה בישראל. על פי התוכנית שתוצג מחר (שלישי) בקבינט הכלכלה על ידי בכירי האוצר, יכלול: שלילית המימון לצהרונים ומעונות ממי שאינם עובדים. קיצוץ בחצי של שעות הלימוד לאברכים. ביטול הנחות ארנונה עבור משפחות שאינם עובדות. העברת חוק הגיוס. תמריצים כלכליים ללימודי ליב"ה.

    יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני אמר בתגובה: "התכנית של ליברמן שפורסמה עכשיו איננה חדשה. כבר היה בהיסטוריה של העם היהודי מי שאמר "ודתיהם שונות מכל עם ואת דתי המלך אינם עושים ולמלך אין שווה להניחם".

    גפני הסביר, "הרבה ליברמנים עברו לנו במהלך ההיסטוריה שנעלמו תמיד כאבק פורח, ועם ישראל חי וקיים. ליברמן עושה כל מאמץ להשאיר את החרדים בכותרות כדי לכסות על הכישלונות שלו".

    יו״ר סיעת יהדות התורה ח״כ יעקב ליצמן אמר בתגובה: "גזירות השר ליברמן נגד המשפחות החרדיות מבטאות שנאה יוקדת כלפי כל מה שמסמל יהדות ומסורת. על מצח ממשלת הזדון בראשות בנט, לפיד, סער וליברמן, תלוי אות קלון של הסתה ורדיפת ציבור שלם, כפי שלא ראינו מעולם".

    ליצמן הזכיר את ההבטחות ואמר, "מרתיח להיזכר בהבטחות השווא של בנט וסיעתו ימינה, להגן על הציבור החרדי מפני ליברמן, בעוד המציאות המבישה, טופחת על פניהם שוב ושוב, בהיותם חלק מוביל בקואליציית הרשע, כלפי כל דבר שבקדושה".

    ליצמן הבהיר כי "אין סליחה לזעקת הילדים החרדים והמשפחות הנאנקות תחת מתקפת הגזירות, שליברמן וממשלת הזדון ממציאים מדי יום, נגד מגזר שלם, שהפך למטרתם המוצהרת, בכל תחום; כלכלית, ערכית ואנושית".

    ח״כ פרוש אמר בתגובה על התכנית של ליברמן, "פעם אחר פעם מנסה ליברמן להכות בציבור החרדי. הקול קול ליברמן והידיים ידי נפתלי בנט, שהתחייב לפני כשמונה חדשים שישמור על הציבור החרדי, האחריות לפגיעה בציבור החרדי ובהרעבת ילדים, היא גם עליו. ממשלת הכלאיים הזו תחלוף מהר".

    ח"כ אורי מקלב על 'תוכנית' ליברמן לחרדים: "בכל פעם שיש על שר האוצר ביקורת ציבורית וקטלנית הוא מביא תוכנית אכזרית על הציבור החרדי בכדי להסית את הציבור ובכך להסיט את הנושא מסדר היום, לצערינו רואים שוב ושוב כי ליברמן מביא את כל הגזירות הקשות והאכזריות ביותר ברדיפה כאשר הוא לא בוחל בפגיעה בילדים ומביא קהלים שלמים לעוני תוך פגיעה בלומדי התורה שנאה תהומית לציבור".

    עוד הוסיף, "לשמחתנו הציבור מבין זאת והופך את ליברמן לדמות דחויה ורדיפה רשעה זו רק תדחוף ותביא להפלת הממשלה, ממשלה הפועלת כנגד לומדי התורה אין לה זכות קיום".

    ח"כ הרב ישראל אייכלר כתב בתגובה: "ותר מכולם ידאגו חברי הממשלה. משום שהם אלו שיישאלו בבוא היום על ידי העם היהודי, מדוע נתנו את ידם לפשעי מלחמה כלכלית אנטישמית המכוון ישירות נגד הציבור החרדי, נגד כמיליון הילדים העניים ונגד האימהות החרדיות. הם אלו שיצטרכו לענות במשפט ההיסטוריה ולתת את הדין".

    אייכלר הבהיר כי "התכנית של איוט על פי הפרסום הערב היא לא פחות מהכרזת מלחמה, נגד אוכלוסיה ממוקדת. כמו זו של פוטין כלפי אוקראינה. ליברמן מנסה שוב ושוב להתגרות בציבור האמוני, בנסיון לבדוק את הדופק של העם האם הוא מאפשר את הגזענות והאנטישמיות".

     

     



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      חזק וברוך ליברמס
      רק אתה תגרום ליהודים לזעוק לה'

    2. 1

      ראשית שוב הוכחה שכל אחד בממשלה הרעה הזו הוא ראש ממשלה עצמאי
      שנית דוברמן הוא הפה אבל כולם שם בממשלת הזדון אשמים ובטח צבועים
      היכן חברי העבודה מרץ וכדומיהם שנבחו כל הזמן שהשכבות החלשות נפגעות ושיש יוקר מחיה ועוד נביחות של כהנה וכהנה